23
Lis
Výběrové řízení na pozici ŠÉF/KA TECHNIKY DIVADLA PONEC
Tanec Praha z.ú. je jednou z nejvýznamnějších kulturních neziskových organizací v České republice, která kromě festivalů současného tance a pohybového divadla TANEC PRAHA a Česká taneční platforma, provozuje PONEC - divadlo pro tanec a je součástí mnoha mezinárodních projektů.
Co můžeme nabídnout?
- práci ve významné kulturní organizaci s mezinárodním přesahem
- práci na ŽL odpovídající v průměru 0,7–0,8 úvazku, popř. i více dle potřeb, hodinovou sazbu dle dosavadních zkušeností a kvalifikace (280 –300 Kč/hod.), možnost odměn v závislosti na výsledcích práce
- zázemí divadla PONEC i nově zrekonstruovaných kanceláří v centru Krenovka, možnost částečné práce na home office
- IT podporu při využití vlastního vybavení
Náplň práce:
- vedení technického týmu a spolupráce na přípravě fermanu divadla PONEC
- komunikace se soubory, produkcí divadla a logistika technických požadavků rezidencí, premiér, openingu divadla PONEC, České taneční platformy a ostatních projektů divadla a distribuování úkolů mezi kolegy
- spolupráce na technické koordinaci festivalu TANEC PRAHA i dalších hostujících festivalů
- v případě potřeby nábor nových techniků, popř. objednání krátkodobých služeb u externistů
- spolupráce na vybudování systému odměn, hodnocení spolupráce, kontroly výkazů práce a doporučování možností profesního rozvoje pro technický tým
- zajištění technického stavu budovy pro samotný provoz i technické zajištění představení, plánování potřebných oprav a investic
- pravidelná kontrola spotřebního materiálu v divadle, objednávky, nákupy, popř. distribuování konkrétních úkolů mezi kolegy a kontrola stavu technického vybavení
- spolupráce na vytvoření systému zápůjček a koordinace půjček techniky v rámci programu divadla
- příprava a koordinace dalších aktivit TP dle dohody s vedením TP
Co očekáváme:
- víceletou praxi na obdobné pozici, zkušenost s plánováním a koordinací menšího týmu
- vlastní praxi se zajišťováním technických služeb
- výborné organizační a komunikační dovednosti
- znalost MS Office a Google Workspace (využíváno k interní komunikaci)
- samostatný, zodpovědný a pečlivý přístup k práci
- kvalitní týmovou spolupráci
- schopnost komunikovat v AJ osobně, telefonicky i prostřednictvím e-mailu
Ideální doba nástupu: prosinec 2023 / leden 2024
Zaujala vás nabídka?
Pak nám napište na e-mail office@tanecpraha.eu co nejdříve, nejpozději do 20. 12. 2023, cca 3–5 vět o sobě, 3–5 vět o tom, proč byste právě tuto práci chtěli dělat, a přiložte vaše strukturované CV. Popř. nám zavolejte své dotazy na tel. 603 843 593.